Yaşam

İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri, okul müdürlerine “Diyabet Eğitim semineri” verdi:

Admin
Admin
Editör
Yayınlanma:
27 Şubat 2023 18:00
Güncellenme:
06 Şubat 2026 02:48
İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri, okul müdürlerine “Diyabet Eğitim semineri” verdi:BEYPAZARI (BHA)- Beypazarı İlçe Sağlık müdürlüğü Okul müdürlerine yönelik Diyabet Eğitim semineri verildiğini bildirdi. İlçe Sağlık müdürlüğü ekipleri tarafından başlatılan bir çalışma ile Okul müdürlerine yönelik kaymakamlık büyük toplantı salonunda Diyabet Eğitim semineri verildi. Eğitim seminerinde, Okullarda TRP 1 Diyabetli öğrencilere bakım ve destek eğitimleri kapsamında bu eğitim seminerinin düzenlendiği ve ardından da okullarda öğretmenlere bu eğitim seminerini verilmeye başlanacağı kaydedildi. Beslenmenin önemime vurgu yapılarak, Okul müdürlerine Seminerde, Diyabet nedir?, Belirtileri nelerdir?, Diyabet tedavisi nasıl olur ve Gizli Şeker nedir, belirtiler nelerdir” gibi konularda bilgilendirmede bulunuldu. (Birlik Haber Ajansı-BHA)