Ankara

Kaymakam Naim Akar’dan öğretmenlere başarı belgesi

Güdül Kaymakamlığı, İlçeden görev yaptıkları süre içinde özverili çalışmaları dolayısıyla Öğretmenlere, Kaymakam Naim Akar tarafından başarı belgesi verildi.

Yaşar Tonbak
Yaşar Tonbak
Editör
25 Haziran 2026 17:12

YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, uhdesinde, Kaymakamlık makamında, kaymakam Naim Akar başkanlığına bir araya gelen öğretmenler ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur ile geldikleri Kaymakamlık makamında başarı belgesi ile ödüllendirdi.

İlçede göreve başlamasının akabinde, eğitime önem verdiklerini anlatan kaymakam Naim Akar, geleceğin bu günün küçükleri yarının büyükleri ile şekilleneceğini, gençlerin eğitimine çok önem verdiklerini söyledi.

Bir kez daha başta İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdi Sungur olmak üzere, öğretmenlere teşekkür eden Kaymakam, başarı belgelerini de takdim etti.

 

 

 

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!