Zuhal İrfan Bilgin META-STEAM atölyesi’nin yapım protokolünü imzaladı

Vali Öksüz, TYSD Burdur şubesi ve hayırsever Bilgin ve Kayabaş Ailelerine teşekkür etti.

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Zuhal İrfan Bilgin META-STEAM Atölyesi’nin yapım protokolünü imzaladı

Burdur Valisi Türker Öksüz, Türkiye Yardım Sevenler Derneği Burdur Şubesi öncülüğünde hayırseverlerin katkılarıyla Sakarya İlkokulu bünyesine yapılacak “Zuhal-İrfan Bilgin Meta-STEAM Atölyesi’nin” protokol imza törenine katıldı.

İmzalar atıldıktan sonra yaptığı değerlendirmede, Dernek Başkanı Işık Berberoğlu’nun şahsında yönetimine ve hayırsever aileye vesile oldukları anlamlı çalışmaları ve katkıları dolayısıyla teşekkür eden Vali Öksüz, eğitime yapılan yatırımın asla zayi olmayacağını belirterek, “Bilgin & Kayabaş Aileleri Adına yapılan Meta-STEAM Atölyesi’nin okulumuza, kullanacak öğrencilerimize hayırlı olmasını diledi.

Protokol imza törenine Vali Öksüz’ün yanı sıra İl Milli Eğitimi Müdürü Muhammed Özdemirci, TYSD Burdur Şube Başkanı Işık Berberoğlu ve yönetiminden 2. Başkan Aynur Çöllü ve Muhasip Hatice Baran katıldı.

Eğitim öğretimde yenilikçi yaklaşımlar doğrultusunda kazandırılacak “Zuhal-İrfan Bilgin Meta-STEAM Atölyesi” Metaverse uygulamaları ile STEAM disiplinin bir arada uygulandığı İlimizde ki ilk atölye olma özelliğini taşıyor.

STEAM; fen, teknoloji, mühendislik, sanat ve matematik disiplinlerinin bütünleşik şekilde ele alındığı bir eğitim-öğretim yaklaşımıdır. STEAM Eğitimi Okul Öncesi Eğitimden, Yüksek Öğretim sürecini kapsayan disiplinler arası bir yaklaşım olarak kabul edilmiştir. STEAM eğitimi ile amaç 21.yy. becerilerini edinmiş, teknolojiyi etkin kullanabilen yenilikçi, çözüm odaklı ve iletişim becerileri gelişmiş bir nesil yetiştirilmesi hedeflenmektedir. Dünya çapında birçok ülke STEAM eğitim yaklaşımını müfredatlarına entegre etmeye başlamıştır. STEAM eğitim yaklaşımının özü, problemi anlama ve çözme becerileri gelişmiş, bilimsel süreç becerilerini edinmiş olan bir nesil yetiştirmektir.

METAVERSE; kişinin sanal evrende avatarlarla etkileşime girebileceği sürükleyici bir dijital ortamı ifade eder. Metaverse, gerçek dünyadakine benzer eğitim faaliyetlerine olanak sağlayan sanal bir dünyadır. Metaverse birçok uzman tarafından internetin bir sonraki aşaması olarak tanımlanmaktadır.

Zuhal İrfan Bilgin META-STEAM atölyesi’nin yapım protokolünü imzaladı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir