Ağrı Milli Eğitim Müdürü Kökrek, iftarını açtığı öğrencilerin sinema talebini geri çevirmedi
Servet Arslan/AĞRI-Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, iftarını Ozanlar YBO'da kalan öğrencilerle açtı. Öğrencilerin sinema talebini geri çevirmeyen Kökrek, pansiyonda kalan 145 öğrenciyi sinemaya gönderecek.
Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İshak Hasanoğlu ile birlikte il merkezindeki Ozanlar köyünde bulunan Yatılı Bölge Ortaokulunu ziyaret etti. Okul yöneticileri ve öğretmenler tarafından karşılanan Kökrek, pansiyonda kalan öğrencilerle birlikte dua ederek iftarını açtı. Kökrek, iftar sonrası okul yöneticileri, öğretmenler ve personellere teşekkür etti. Daha sonra pansiyonda kalan öğrencilerle bir araya gelen Kökrek, öğrencilerle sohbet edip istek ve taleplerini dinledi. Öğrencilerin hed...