Servet Arslan/AĞRI-Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, “Ağrı'nın Zirvesinde Teknoloji Yarışması” çerçevesinde büyük finale hazırlanan öğretmen ve öğrenciler ile bir araya gelerek onlara çalışmalarında başarılar diledi.
Ağrı Valiliği himayelerinde İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Hayrettin Atmaca Sağlık, Eğitim ve Teknoloji Geliştirme Vakfı arasında il genelindeki ortaokul ve lise öğrencilerine yönelik düzenlenen ''Ağrı'nın Zirvesinde Teknoloji Yarışması'' ön eleme turunda başarılı olan 20 okuldaki öğrenciler, öğretmenleri gözetiminde büyük final için hazırlıklarına devam ediyor. İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde eğitim gören tüm ortaokul ve lise öğrencilerinin teknolojik tasarımlar yapmaya teşvik edilmesi, teknolojiye olumlu yönde ilginin artırılması ve mesleki becerilerinin geliştirilmesi a...