Sıtkı Taşel/Elazığ - Temmuz ayında memur maaşlarına yapılacak olan ara zamla ilgili Memur-Sen Elazığ İl Temsilcisi İbrahim Bahşi açıklamalarda bulundu. BAHŞİ: İYİLEŞTİRMELERLE TÜRKİYE YÜZYILINA YAKIŞIR ŞEKİLDE TAMAMLANACAĞINA İNANIYORUZ Memur-Sen Elazığ İl Temsilcisi İbrahim Bahşi, “3 Temmuz’da açıklanması beklenen Haziran ayı enflasyon verileri, Kurban Bayramı ve fiyat raporlaması nedeniyle 5 Temmuz’a ertelendi. Yılbaşından itibaren 5 aylık süreçte enflasyon %15,26 ve enflasyon farkı ise %6,72 olarak gerçekleşmişti. 5 Temmuz’da açıklanacak Haziran ayı enflasyon rakamları ile 6 aylık enflasyon farkı netleşmiş olacak. Meclis’e gelmesi beklenen “en düşük memur maaşını 22.000₺”ye çıkaracak düzenlemenin dışında tutulması gereken 6. Dönem Toplu Sözleşme’de hüküm atlına altığımız %6 artış ve enflasyon farkı, çalışanlar arası ücret adaleti konusunda yeni tartışmaların önüne geçmede önemli katkı sunacaktır. Aynı zamanda yapılacak düzenleme; Ocak ayında olduğu gibi refah payı olarak verilmeli, enflasyon farkında dikkate alınmamalı, siyasi irade tarafından da ifade edilen “kamu görevlilerine kira yardımı” hususu ve “1. Dereceye 3600 Ek Gösterge” konusu da çözüme kavuşt...