Sıtkı Taşel/Elazığ - En düşük memur maaşını 22 bin TL ye çıkaracak kanun teklifini değerlendiren Genç Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Timur Gök, “memura verilecek olan 22 bin TL kabul edilebilir değildir.” dedi. Genç Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Timur Gök, en düşük memur maaşını 22 bin TL ye çıkaracak kanun teklifine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Başkan Gök, seyyanen artışın memuru yoksulluk sınırın altında ezdireceğini belirterek zammın kabul edilebilir olmadığını dile getirdi. GÖK: EMEKLİ MAAŞINA YANSIMAYAN BİR ZAMMIN ADINA ZAM DENİLEBİLİR Mİ Genç Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Timur Gök yaptığı açıklamada; “Cumhurbaşkanı tarafından en düşük memur maaşının 22 bin liraya yükseltileceği açıklanmıştı. Bu kapsamda, kamu görevlilerinin maaşlarında net 8 bin 77 lira artış yapılmasına ilişkin kanun teklifinin görüşmelerine TBMM'de gündemde. Buna göre, aile yardımı ödeneği dahil en düşük memur maaşı 22 bin 17 liraya yükselecek. 2023 yılında kamu görevlilerinin mali ve sosyal haklarında yapılan artışlar, "Kamu Görevlilerinin Geneline ve Hizmet Kollarına Yönelik Mali ve Sosyal Haklara İlişkin 2022 ve 2023 Yıllarını Kapsayan 6. Dönem Toplu Sözleşme" ile belirlendi....