YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

Yaklaşık 30 kişinin kaldığı huzurevinde gerçekleştirilen moral gecesinde yaşlılarla sohbet eden Başkan Kasap, onların Babalar Günü’nü kutladı ve sağlık dileklerinde bulundu.

Kasap, “Biz de sizlerin birer evladıyız. Sizleri fırsat buldukça ziyaret ediyor, sohbet ediyoruz. Bir hekim olarak sağlık durumlarınızla da yakından ilgileniyorum. Hepinize sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Programda bir süre huzurevi sakinleriyle vakit geçiren Başkan Kasap, etkinliğin ardından hu...