Ankara

Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

Beypazarı Belediye Başkanı Dr. Özer Kasap, Babalar Günü dolayısıyla Ankara Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Beypazarı Huzurevi’nde düzenlenen programa katılarak huzurevi sakinleriyle bir araya geldi.

Yaşar Tonbak
Yaşar Tonbak
Editör
22 Haziran 2026 12:59

YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

Yaklaşık 30 kişinin kaldığı huzurevinde gerçekleştirilen moral gecesinde yaşlılarla sohbet eden Başkan Kasap, onların Babalar Günü’nü kutladı ve sağlık dileklerinde bulundu.

Kasap, “Biz de sizlerin birer evladıyız. Sizleri fırsat buldukça ziyaret ediyor, sohbet ediyoruz. Bir hekim olarak sağlık durumlarınızla da yakından ilgileniyorum. Hepinize sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Programda bir süre huzurevi sakinleriyle vakit geçiren Başkan Kasap, etkinliğin ardından huzurevinden ayrıldı.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!