Spor

Fenerbahçe’de Muriqi dönemi yeniden başladı

Fenerbahçe, eski golcüsü Vedat Muriqi’yi yeniden kadrosuna kattığını açıkladı. Sarı-lacivertli kulüp, Kosovalı futbolcu ve kulübü Mallorca ile anlaşmaya varıldığını duyurdu.

Egemen ALTINBAŞ
Egemen ALTINBAŞ
Editör
22 Haziran 2026 10:09

İSTANBUL - BHA

1994 doğumlu golcü oyuncu, kendisini 3 yıllığına Fenerbahçe’ye bağlayan sözleşmeye imza attı. Chobani Stadı’nda düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Aziz Yıldırım, yöneticiler ve futbol direktörü Oğuz Çetin de katıldı.

Etiketler

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!