İstanbul

Kadırgalı, National Geographic ve Mark Wiens’le dünya sofrasında!

Sirkeci’nin ünlü Lokantalar Sokağı’ndan çıkan Kadırgalı efsane lezzetleri, şimdi instagramda 2.4 milyon takipçisi bulunan dünyaca ünlü içerik üreticisi ve programcı Mark Wiens ve National Geographic ile küresel bir deneyime sunuluyor.

Abone Ol

İSTANBUL-BHA

Dünyanın en etkili gastronomi influencerlarından biri olarak kabul edilen, 2.4 milyon takipçili Mark Wiens; National Geographic ile birlikte hazırladığı “24 Saatte İstanbul” belgeseli için İstanbul’un lezzet haritasını keşfe çıktı. Bu seçkin belgesel için belirlenen yalnızca 10 işletmeden biri olan Sirkeci Lokantalar Sokağı’nda yer alan şubesi ile Kadırgalı, çekimlerde efsane Cilveli Kebap, kuru fasulye, ayran ve irmik helvası ile Mark Wiens ve ekibine adeta bir tat şöleni yaşattı.

Çekimler, Sirkeci’nin arihi sokaklarında “Sokak Lezzetleri” temasıyla gerçekleşti. Kadırgalı’nın köklerinden gelen geleneksel mutfağı, İstanbul’un bugünkü dinamizmiyle birleşerek belgeselin en çarpıcı bölümlerinden biri oldu.

İstanbul’da 1999 yılında başlayan marka yolculuklarında bugün 3 şubeyle hizmet vermeye devam eden Kadırgalı, artık sadece yerli değil, dünya lezzet haritasında! Belgeselin yayınlanmasıyla birlikte, milyonlarca kişi bu özel hikâyeyi keşfedecek. Kadırgalı Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Dölek bir nişane olarak Mark Wiens'e Kadırgalı altın kaplama rozetini takarak lezzetlerinin temsilcisi olması yolunda ilk yolculuğu başlattı.

Ünal Dölek çalışmayı şu sözlerle yorumladı: “Kadırgalı olarak bu gurur verici projede yer almaktan büyük heyecan duyuyoruz. Hem Türkiye gastronomisinin tanıtımı hem de özgün reçetelerimizin dünya vitrinine taşınması açısından bu iş birliğini tarihi bir adım olarak görüyoruz. Soho iletisim, Ebru Erke ve marka danışmanımız Hakan Kural' a, Mark Wiens ve ekibine ve National Geographic kanalına İstanbul projesinde bizi seçtikleri için teşekkür ederiz.”

Lokanta Kadırgalı, gastronomi dünyasında ezberleri bozan, sanatla bütünleşmiş yeni bir anlatım dili ile gurmelere ve lezzet severlere ulaşıyor. Geçtiğimiz günlerde Vivaldi’nin ölümsüz eseri “Dört Mevsim” eşliğinde hazırlanan ve instagramda paylaşılan özel filmde, Ünal Dölek bir orkestra şefi olarak yer almıştı. Dölek’in her yönetim hareketiyle birlikte sofraya sunulan seçkin lezzetler, hem mutfaktaki kusursuz ahengi hem de gastronomideki yüksek sanat anlayışını gözler önüne seriyor. Kadırgalı bu yaklaşımla da farkını ortaya koyuyor. Bu film, Türkiye’de ilk defa senfonik müzik ile lezzetin estetik bir dilde buluştuğu bir görsel çalışma olarak gastronomi tarihinde yerini aldı. Sadece bir tanıtım filmi değil, aynı zamanda bir lezzet manifestosu.

Kadırgalı, Gurme TV marka direktörü Hakan Kural ve Soho İletişim koordinasyonunda dünyanın en ünlü yemek gezgini Mark Wiens'i de ağırlamasıyla fark yaratıyor.