Hatay

Hatay Samandağ’da karne sevinci

2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hatay'ın Samandağ ilçesinde karne dağıtım töreni düzenlendi. Azize Süleyman Yalçın İlk ve Ortaokulu'nda gerçekleştirilen programa Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Samandağ Kaymakamı Emre Dündar ve İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Harun Tüysüz katılarak öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu.

Hüseyin Zorkun
Hüseyin Zorkun
Editör
26 Haziran 2026 20:24

Hüseyin ZORKUN / HATAY - BHA

Program kapsamında sınıfları ziyaret eden protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini takdim ederek yaz tatilini verimli değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulundu. Öğrencilerin mutluluğunu paylaşan protokol üyeleri, öğretmenlere de yıl boyunca gösterdikleri özverili çalışmalar dolayısıyla teşekkür etti.

Törende eğitim camiasına huzurlu ve başarılı bir tatil dönemi temennisinde bulunulurken, öğrencilerle gerçekleştirilen sohbetler ve çekilen hatıra fotoğraflarıyla program sona erdi.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!