Gündem

İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı

İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un görevlerinden geçici olarak uzaklaştırıldığını açıkladı.

Egemen ALTINBAŞ
Egemen ALTINBAŞ
Editör
24 Haziran 2026 09:47

ANKARA - BHA

Bakanlık açıklamasında, her iki belediye başkanının da "suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet" suçlamaları kapsamında yürütülen soruşturmalarda tutuklandığı belirtildi.

Açıklamada, Anayasa’nın 127. maddesi ve Belediye Kanunu’nun 47. maddesi gereğince Akpolat ve Turgut hakkında geçici tedbir kapsamında görevden uzaklaştırma kararı alındığı ifade edildi.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!