Gündem Ankara

Şakir Gürel: “TİMBİR’i gıptayla izliyoruz”

Uluslararası Basın Federasyonu Başkanı Şakir Gürel, TİMBİR 2. Olağan Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada, Türk İnternet Medya Birliği’nin çalışmalarını takdirle takip ettiklerini belirterek, “TİMBİR’in başarılı çalışmalarını gıptayla izliyoruz” dedi.

Egemen ALTINBAŞ
Egemen ALTINBAŞ
Editör
28 Haziran 2026 14:27

ANKARA - BHA

Türk İnternet Medya Birliği’nin 2. Olağan Genel Kurulu’nda konuşan Uluslararası Basın Federasyonu Başkanı Şakir Gürel, TİMBİR’in kuruluşundan bugüne ortaya koyduğu çalışmalardan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.TİMBİR Genel Başkanı Dr. Süleyman Basa’ya başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür eden Gürel, internet medyasının güçlenmesi ve kurumsal yapıya kavuşması noktasında TİMBİR’in önemli bir misyon üstlendiğini ifade etti.

Gürel, konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

“TİMBİR’in başarılı çalışmalarını gıptayla izliyoruz. Bu konuda bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da TİMBİR’le yürümeye devam edeceğiz. Devam edeceğimize inanıyorum.”
Uluslararası Basın Federasyonu olarak TİMBİR ile iş birliğini sürdüreceklerini vurgulayan Gürel, dijital medya alanında birlik, dayanışma ve ortak hareket etme kültürünün önemine dikkat çekti.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!