Sosyal ve kültürel alanda önemli hizmetlere imza atan Yahşihan Belediyesi, ilçede ikamet eden vatandaşların sağlığını yakından ilgilendiren bir protokol gerçekleştirdi. Diyabet hastalarına özel, Yahşihan Belediyesi ve LaborDent Diş Kliğini ile anlaşma imzalandı. ANLAŞMA İMZALANDI Başkanlık görevine geldiği günden itibaren gencinden yaşlısıyla 7’den 70 herkesin sevgi ve takdirini toplayan Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz, sosyal ve kültürel alanda yaptığı hizmet çalışmalarının yanı sıra, sağlık alanında da anlamlı bir çalışma gerçekleştirdi. Yahşihan’da ikamet eden diyabet hastalarına özel Yahşihan Belediyesi ve LaborDent Diş Kliniği arasında yüzde 30’luk indirim anlaşması imzalandı. YÜZDE 30 İNDİRİMLİ YARARLANABİLECEKLER Yahşihan Belediye Başkanı Osman Türkyılmaz ilçede ikamet eden vatandaşlara hizmetlerini her alanda sürdürmeye devam ediyor. 14...