Başkan Böcek: “Antalya mutfağını dünya arenasında hak ettiği noktaya getirmek istiyoruz”
Antalya’da gastronomi heyecanı başladı! Yerel gıdaya ve sürdürülebilir tarıma sahip çıkmanın önemini vurgulamak amacıyla Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından “Antalya’dan Dünyaya” mottosuyla düzenlenen I. Uluslararası Food Fest Antalya coşkulu bir törenle kapılarını açtı. Yerli ve yabancı dünyaca ünlü konuklara ve birbirinden renkli etkinliklere ev sahipliği yapacak festivalin açılışında konuşan Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, “Uluslararası Gastronomi Festivalimizle şehrimizin Akdeniz lezzetlerini, Anadolu mutfağı ile harmanlayarak mutfak kültürümüzü dünya arenasında hak ettiği noktaya getirmek için önemli bir adım atıyoruz” dedi.
Dünya turizminin göz bebeği, lezzetin kaynağı Antalya’yı gastronomi coşkusu sardı. Yerel gıdaya sa...