14 Kasım Dünya Diyabet Günü nedeniyle Fırat Üniversitesi Hastanesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı Endokrinoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Faruk Kılınç açıklamalarda bulundu.
Fırat Üniversitesi Hastanesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı Endokrinoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Faruk Kılınç, 14 Kasım Dünya Diyabet Günü dolayısı çok önemli açıklamalarda bulundu.
KILINÇ: CİDDİ BİR ARTIŞ VAR
Doç. Dr. Faruk Kılınç, 14 Kasımın tüm dünyada diyabetin hatırlatılması, öne çıkarılması ve öneminin belirtilmesi için kutlanan bir gün olduğunu, Endokrinoloji ve İç Hastalıkları Bölümü olarak bugünün kendileri için de önemli bir gün olduğunu dile getirerek diyabetin gittikçe artan küresel bir hastalık halini aldığını”, özellikle toplumda son...