Aydın Eczacı Odası Başkanlığı, 14 Mayıs Eczacılık Bayramı kapsamında çeşitli etkinlikler düzenledi. Aydın Eczacı Odası Başkanı Sefa Karaaslan, eczacıların 184 yıldır bilginin ve şifanın adresi olduğunu vurgulayarak, “Biz eczacılar, en kolay erişilebilen birinci basamak sağlık danışmanları olarak; ihtiyaç duyulan her anda, mesleki sorumlulukla hastalarımızın yanında olduk ve bundan sonra da olmaya devam edeceğiz“ dedi. 14 Mayıs Eczacılık Bayramı programı ilk olarak Aydın’da Atatürk Anıtı’na çelenk sunumu ile başladı. Efeler'de bir otelde düzenlenen toplantıda Başkan Karaaslan, 184 yıldır bilimsel eczacılıktan vazgeçmediklerini ve her şartta, aralıksız şifa dağıtmayı görev bildiklerini belirtti. “HALKIMIZI HİÇBİR KOŞULDA İLAÇSIZ BIRAKMADIK“ İlk eczacılık dersinin verilmesinin üzerinden 184 yıl geçtiğini belirterek, geçmişten bu yana tüm fel...