Hatay'ın İskenderun İlçesinde faaliyet gösteren Gelişim Hastanesi ve İskenderun Palmiye Hastanesi Yönetimi, ‘12 Mayıs Dünya Hemşireler Günü’ dolayısıyla, hastanede görev yapan hemşirelere çiçek takdim etti.
Gelişim ve Palmiye Hastanesi’nde tüm birimlerini gezerek kutlamada bulunan yönetim; gece gündüz demeden fedakârca çalışan hemşirelere, görevlerinde gösterdikleri özveriden dolayı teşekkür etti.
"Fedakarca Çalışan Hemşirelerimizin Gününü Kutluyorum"
Gelişim ve Palmiye Hastanesi Yönetim Kurulu Başkanı Metin Yıldız, “Hemşirelik; fedakârlık, özveri ve vicdan gerektiren, sabır ve sevgi kavramını içerisinde barındıran kutsal bir meslektir. İnsan sağlığı için her zaman özveri gerektiren hemşirelik mesleğini yürüten tüm hemşirelerimizin Hemşireler Günü’nü kutluyor, sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum” dedi.
İskenderun Gelişim Hastanesi Başhemşiresi Hatice Uygun ve Palmiye Hastanesi Baş...