Dünya Diyabet Günü” kapsamında Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırama Hastanesinde “diyabet etkinliği düzenlendi. Etkinlik kapsamında bilgilendirme kan şekeri ölçümleri yapıldı. Kronik ve metabolik bir hastalık olan diyabet hastalığının önemine vurgu yapmak adına, etkinlikte hastaneye gelen hastaların kan şekeri ölçümleri yapılarak, bilgilendirme ve bilinçlendirme amacıyla diyabet konusunda el broşürleri dağıtıldı. Başhekim Doç. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız ve hastane yöneticileri poliklinikler içerisinde kurulan diyabet standını ziyaret ettiler. Stantta Endokrinoloji ve Metabolizma Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Emin Murat Akbaş ve Uzman Dr. Arzu Uzun tarafından, ‘Dünya Diyabet Günü’nün önemine vurgu yapıldı. Diyabet Günü’nün önemine dikkat çeken Başhekim Doç. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız, diyabetin pankreas organında yeterli miktarda insülin salgılanmaması vey...