Mehmet Bülent ALP- Trabzon/BHA

Mimar Ziya Usta,  Kemal Karanis,  Haydar Şimşek ve ekibinin organize ettiği iftar programı Zorlu Grand Otel’de düzenlendi. Düzenleme komitesi adına bir açıklama yapan Ziya Usta, "Demokratların gecesine hoş geldiniz. Bizler bir geleneğin temsilcileriyiz. Demokratlar, merkez sağdır. Merkez sağ ise Türkiye’nin geleceğidir. Bu tablo otuz senedir hala kardeş. Siyaset hizmet yoludur. Demokrat Parti ise bir siyaset okuludur. Demokrat Parti ve CHP bir aile partisidir, diğerleri ise günlük partidir. Demokrat olmak dik olmayı gerektirir. İftar geleneğini her yıl Kadir Gecesi’nden bir akşam önce yapmayı arzu ediyoruz" diyerek katılımcılara organizasyon komitesi adına teşekkür etti.

Demokrat kadrolarıyla hala bir arada olmak bana keyif veriyor, diyen Eski Bakan Eyüp Aşık demokratlara karşı yaptığı teşekkür konuşmasında, "Trabzon’un seçkin kadrosu burada. Trabzon’da yirmi sene siyaset yaptım. Sayısız seçimlere girdim. Sayısız kongrelere girdim. Çok kısa bir sürede bu kadroyla siyaset yaptım. Hayatımın zevk aldığı, en keyif aldığım çok devamlılığını istediğim siyaseti bu kadroyla yaptım....