Mustafa ÖZCAN/TRABZON-BHA

Trabzon Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren Özdemir Bayraktar Bilim Merkezi, 3 Ekim 2023’te öğrenci kabulüne başlamasından bu yana büyük ilgi görmeye devam ediyor. Bugün itibarıyla toplam 698 okuldan gelen 93 bin 222 ziyaretçiye ev sahipliği yapan merkez, bilim meraklılarını buluşturan önemli bir adres haline geldi.

Ziyaretçilerin 61 bin 573’ü öğrenci, 31 bin 649’u ise sivil vatandaşlardan oluştu. Trabzon’un tüm ilçelerinden ziyaret edilen merkeze, şehir dışından ise Artvin, Rize, Giresun, Gümüşhane ve Bayburt’un yanı sıra Sinop’tan da bir okul ziyarette bulundu. Gençlerin bilimle buluştuğu bu merkezde gerçekleştirilen etkinlikler, atölye çalışmaları ve sergiler, öğrencilere bilimi sevdirmeyi ve araştırmaya teşvik etmeyi amaçlıyor.