Bölgesel Amatör Lig 5. Grup’ta mücadele eden Kdz. Ereğli Belediyespor sahasında konuk ettiği Kastamonu il Özel İdarespor’u 2-1 geriye düştüğü maçta 3-2 mağlup etti. Maç sonu büyük sevinç yaşayan futbolcular galibiyeti taraftarlarıyla kutladı.   Bölgesel Amatör Lig 5. Grup’ta mücadele eden Kdz. Ereğli Belediyespor sahasında Kastamonu il Özel İdarespor’u konuk etti. Maçı Ereğli Belediyespor 2-1 geriye düşmesine ve 10 kişi kalmasına rağmen 3-2 kazanmayı bildi.   DEPREMZEDELER İÇİN OYUNCAK Karşılaşmayı Karadeniz Belediye Başkanı Halil Posbıyık, eşi Kadın Gücü Koopretifi Başkanı Neriman Posbıyık, Kulüp 2. Başkanı Halil Bozkuş, yönetim kurulu üyeleri, belediye meclis üyeleri ve maçı izlemeye gelen Galatasaray ve milli takımın eski futbolcusu Ümit Karan da takip etti. Taraftarların büyük ilgi gösterdiği maç öncesi taraftarlar depremzede çocuklara verilmek üzere sahaya oyuncak ve top att...