ANKARA-BHA
Yıldırım, camia içindeki kırgınlıkların geride bırakılması gerektiğini belirterek birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Yaptığı açıklamada uzun yıllar boyunca Fenerbahçe’de yöneticilik ve başkanlık görevlerinde bulunduğunu hatırlatan Aziz Yıldırım, kulüp için büyük mücadeleler verdiklerini ifade etti.
Yıldırım, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“İyisiyle kötüsüyle, acısıyla tatlısıyla, bütün ömrümü Fenerbahçe’ye verdim. Fenerbahçe’yi her şeyden çok sevdim ve her şeyden çok Fenerbahçe için mücadele ettim.”
“Kırgınlıkları onarmanın vakti geldi”Camia içinde zaman zaman kırgınlıklar yaşandığını belirten Yıldırım, artık bunların geride bırakılması gerektiğini vurguladı. Fenerbahçe taraftarına seslenen Yıldırım, birlik çağrısında bulunarak şu değerlendirmeyi yaptı: