Sayın Devlet Bahçeli bugünkü konuşmasında “Amed” diye bir şehir, “Amedspor” diye bir takım olmadığını söyledi.
Kendisine göre “Amed” diye bir yer olmadığını öne süren Bahçeli, “Amedspor”un da kabul edilemez olduğunu ekledi.
5 Mart tarihinde Bursa’da oynanan Bursaspor-Amedspor karşılaşmasında yaşanan olayları görmezden gelerek Bursaspor taraftarlarına selam ve sevgilerini gönderen Bahçeli, Amedspor diye bir takımı tanımadığını açıkladı. Yaşlılığına vermek lazım. Zaten kendileri geçenlerde Çarşı’ ya kızıp Beşiktaşlı olmaktan da çıkmıştı. İyi ki Amedspor’ luyum demedi, buna da şükür. İnşallah Devlet FenerBahçeli olur.
Kamuoyunun gözü önünde gerçekleşen resmi bir futbol müsabakasında maruz kalınan çirkinlikleri her ne kadar Sayın Bahçeli görmese de, futbolcuları ve teknik ekibi saldırıya uğrayan 2. ligin şampiyonluk adayı Amedspor’a siyasiler, sanatçılar ve STK’lar gör...