Sivas'ta Otobüs Duraklarına Saldırı Gerçekleştirildi

Olay önceki gece geç saatlerde meydana geldi. Kimliği belirsiz kişi veya kişilerce Karşıyaka Mahallesindeki 6 farklı otobüs durağına zarar verildi. Durakların camları kırıldı, tabureler yakıldı, metal aksamlar ve çatı kısımları söküldü.

"BAŞKAN UZUN “BU YAPILAN VANDALLIK”

Yapılanları vandallık olarak nitelendiren Belediye Başkanı Dr. Adem Uzun, olayın takipçisi olacaklarını ve sorumluları mutlak suretle ortaya çıkaracaklarını ifade etti. Sivas Belediyesi sosyal medya hesaplarından yapılan açıklama da ise “içimizi sızlatan görüntüler” ifadelerine yer verildi. Kamu malını korumanın herkesin insani ve milli bir görevi olduğuna vurgu yapılan açıklamada “Bu vandal zihniyeti şiddetle kınıyoruz. Sorumluların en ağır cezayı alması için gerekli yasal sürecin titizlikle takip edileceğinin bilinmesini istiyoruz” denildi.