Şanlıurfa Haliliye Belediyesi'nde yeni ağız ve diş sağlığı polikliniği
ŞANLIURFA- BHA
Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat'ın girişimleriyle açılan ağız ve diş ağlığı hastanesi nüfus yoğunluğunun olduğu bölgeye kazandırıldı. Başkan Canpolat: “Vatandaşlarımıza söz vermiştik, bunun mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
Vatandaşlar ise sağlık sorunlarının çözüldüğünü ifade ederek, teşekkürlerini iletti.Haliliye Belediyesi bünyesinde bulunan 9 katlı bina, ağız ve diş sağlığı hastanesine dönüştürüldü.
Şanlıurfa Valiliği, Belediye ve İl Sağlık Müdürlüğü arasında imzalanan protokolün ardından Devteyşti
Mahallesi’ndeki 15 bin metrekarelik kapalı alana sahip bina, Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi ile Çocuk
Acil Poliklinik olarak hizmet vermesi için Sağlık Bakanlığı'na devredildi. Hastaneye dönüştürülmesine
ilişkin projelendirme çalışmalarının ardından iç tefrişatı Haliliye Belediyesi tarafından hızla tamamlanan
Haliliye Semt Polikliniği; 50 ünit ve 5 yatak kapasiteli diş poliklinikleri, 2 adet dahiliye servisi, 2 adet
7/24 çocuk acil polikliniği ve çocuk acil servisiyle vatandaşların hizmetine sunuld...