Büşra İrem ÇAM/Ankara, (BHA)- İstanbul’da düzenlenen ‘İstanbul Muhtarları İftar Programı’nda konuşan İmamoğlu, “Daha önce müdürlük olan muhtarlık müessesi artık İstanbul’da bir daire başkanlığıdır. 2022 yılında 8 milyon lira bütçe ile başlayan daire başkanlığımız, bu yıl 59 milyon liranın üzerinde bir bütçe ile muhtarlarımıza hizmet sunacak” sözlerine yer verdi. İstanbul’da Muhtarları İftar Programı düzenlendi. Programa İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, muhtarlar, siyasi partilerin il başkanları, Büyükşehir Belediyesi’nin meclis üyeleri katıldı. Programda konuşma gerçekleştiren Büyükşehir Belediye Başkanı İmamoğlu, “Mesele şuradan başlıyor. Bir çözüm arıyorsanız ve çözümün muhatapları masanızdaysa kolay. Birbirini dinlemek, istişare etmek ve sürece dair çözüm üretmek...