Erdoğan - Miçotakis Görüşmesi Sonrası Açıklama Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın NATO Liderler Zirvesi'ndeki diplomasi trafiği hızla devam ediyor. Erdoğan'ın zirvede görüştüğü liderlerden biri de Yunanistan Başbakanı Kiryakos Miçotakis oldu. İkilinin görüşmesi ardından İletişim Başkanlığı'nın sosyal medya hesabı üzerinden bir bildiri yayınlandı. Bildiride, ikilinin görüşmelerinin olumlu geçtiği belirtilirken, ''Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Yunanistan Başbakanı Kiryakos Miçotakis, Vilnius/Litvanya’da düzenlenen NATO Zirvesi marjında Türkiye ve Yunanistan’ın Dışişleri Bakanlarının da katılımıyla bir araya gelmişlerdir. Görüşme iyi bir atmosferde gerçekleşmiştir. Sayın Erdoğan ve Sayın Miçotakis, son aylarda ikili ilişkilerde oluşan olumlu iklimin süreklilik ve tutarlılık arzetmesinin her iki ülkenin de yararına olduğu hususunda mutabık kalmışlardır.'' ifadeleri kullanıldı. Sonbahar'da Yeniden Görüşecekler Bildiride, iki tarafın da olumlu görüşmelerin devam etmesi için yeniden biraraya geleceğinin altı çizilirken her iki tarafın da sonbaharda görüşmek üzere anlaştığı açıklandı. Konuyla ilgili, ''Bu amaçla iki taraf, önümüzdeki dönemde ol...