Perşembe doğalgazla ısınmaya başladı 

Bakanlığı döneminde Türkiye genelinde doğalgazın yaygınlaştırılması için yoğun çaba sarf eden Başkan Güler; Altınordu, Ünye ve Fatsa ilçelerini doğalgaz ile buluşturarak inanılması zor bir projeyi hayata geçirmişti. Tüm ülke genelinde yaygınlaştırılan ve Ordu ili Altınordu ilçesinde de kullanılmaya başlanan doğalgaz şimdi ise Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in girişimleri ile Perşembe ilçesinde evleri ısıtmaya başladı.

Perşembe'de yüzde 40'lık bölüm doğalgaz ile buluştu

Ordu’nun 19 ilçesinde alt ve üstyapı çalışmaları haricinde önemli yatırımlara da imza atan Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler Altınordu, Ünye ve Fatsa ilçeleri haricinde doğalgaz ağının genişletmek için başlattığı altyapı yatırım çalışmasına hız kazandırdı. Bu kapsamda Perşembe ilçesinde geçtiğimiz aylarda başlatılan doğalgaz çalışmasında yüzd...