ORDU-BHA
Ordu Büyükşehir Belediyesi, şehir içi trafik yükünü hafifletmek amacıyla il genelinde başlattığı kavşak düzenleme çalışmasını sürdürüyor. Bu kapsamda geride kalan 6 yılda Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler’in öncülüğünde 15 kavşakta düzenleme çalışması yapan ekipler, benzer çalışmayı Altınordu ilçesi Kayabaşı Mahallesinde de hayata geçiriyor.
Uluslararası ve şehirlerarası ulaşım rahatlayacakAltınordu ilçesinde Melet Köprüsünde yürütülen yenileme çalışmaları dolayısıyla trafik yükü artan Kayabaşı kavşağında Fen İşleri Dairesi ve Ulaşım Dairesi Başkanlığı koordinesinde düzenleme çalışması başlatıldı. Uluslararası ve şehirlerarası ulaşım sağlayan ağır vasıta araçlarının da kullanmaya başlamasıyla köprü çıkışı yol genişlikleri yeterli olmayan, can ve mal güvenliğini tehlikeye düşüren yolda yapılan çalışmalarla sağlıklı trafik akışı sağlanmış olacak.
Birçok mahalleye ulaşımı kolaylaştıracakAyrıca yapılacak çalışma ile Organize Sanayi Bölgesinden U dönüşü yaparak trafik akışında aksamalara sebep olan ve trafik güvenliğ...