Ordu'da '10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü' kutlandı Ordu'da görev yapan ulusal ve yerel basın mensupları, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla düzenlenen programda bir araya geldi. Ordu Valiliği ve Ordu Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde düzenlenen programa Ordu Valisi Muammer Erol, Ordu Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, basın cemiyet ve dernekleri başkanlarının yanı sıra ulusal ve yerel basın temsilcileri katıldı. "Basın ordusu ile şehrimiz daha güçlü bir profil çiziyor" Programda bir konuşma gerçekleştiren Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Mehmet Hilmi Güler, basın ordusu ile şehirde daha güçlü bir profil çizdiklerini söyledi. Başkan Güler konuşmasında şu sözlere yer verdi: “Sizlerin burada bulunuşu Ordu’muzun aynı zamanda güçlü bir basınla kalkınma faaliyetlerini sürdürdüğünü gösteriyor. Böyle bir basın ordusu ile şehrimiz daha güçlü bir profil çiziyor. İnşallah ikinci yüzyılda Ordu’muz yükselen bir yıldız olacak....