MUĞLA-BHA Muğla Büyükşehir Belediyesi TİP 1 Diyabet hastalarına sensör ve insülin pompası desteğini başlatıyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras “Tip 1 diyabetli çocuklarımızın sensör ve insülin pompalarının ücretlerini karşılayarak yaşam kalitelerini arttıracağız” dedi. Muğla Büyükşehir Belediyesi, Tip 1 diyabet hastası olan çocuklara yönelik önemli bir çalışmayı başlatıyor. Büyükşehir Belediyesi TİP 1 Diyabet

hastalarının sensör ve insülin pompalarının ücretlerini karşılayacak ve onların yaşam standartlarını yükseltecek.

Tip-1 diyabet hastalarının hayatını kolaylaştıran diyabet sensörü; kandaki glikoz seviyesini her 5 dakikada bir uyumlu akıllı cihazlara göndererek şekerin takibini sağlıyor. Kan şekeri dalgalanmalarını önleyen sensör sayesinde hipo ve hiperglisemileri de azalıyor. Ayrıca sensör; gece kan şekeri düşüklüğü ve

korkusunu önlerken diyabete bağlı stresi de belirgin ölçüde azaltıyor. Muğla Büyükşehir Belediyesi’nin TİP 1 Diyabet sensör ve insülin pompalarından faydalanmak isteyenler vatandaşlar;

-Menteşe’de 0252 212 9349,

-Fethiye’de 0252 614 0440,

-B...