Yumaklı: Şap hastalığına karşı etkin mücadelemiz devam ediyor Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda Şap hastalığına karşı 2 doz uygulanan aşı sayısını bu yıl 3 doza çıkartacağını duyurdu. Yumaklı şu ifadelere yer verdi: "Şap hastalığına karşı etkin mücadelemiz devam ediyor. Her yıl rutin 2 doz uygulanan aşı sayısını bu yıl 3 doza çıkartacak; ilk dozu 29 Ocak-31 Mart tarihlerinde aşı bedeli almadan uygulayacağız.Şap Aşılama Kampanyası’nda hayvanlarınızın aşılarını yaptırmayı unutmayın."

Şap hastalığına karşı etkin ve kararlı mücadelemiz artarak devam ediyor. ▶️Bu yıl ilk kez 3 doza çıkardığımız aşının ilk dozunu 29 Ocak-31 Mart tarihlerinde aşı bedeli almadan uygulayacağız. Tüm yetiştiricilerimize “Kolay olanı seçin, aşılamaya geçin” diyor, hayvanlarımızı… https://t.co/YACYn7TRou

— İbrahim Yumaklı (@ibrahimyumakli)