ANKARA-BHA

Güven Hastanesi, 14 Kasım Dünya Diyabet Günü’nde “Hareket Et, Diyabeti Yok Et” başlıklı bir seminer düzenledi. Prof. Dr. Mustafa Cesur'un açılış konuşmasıyla başlayan seminerde, diyabetin Türkiye'deki yaygınlığı, erken teşhisin önemi, beslenme ve modern diyabet teknolojileri gibi konular ele alındı. Katılımcılara ücretsiz şeker ölçümü hizmeti de sunulan etkinlik, soru-cevap bölümü ile sona erdi.

“Her iki kişiden biri diyabetli olduğunu bilmiyor”

Prof. Dr. Alper Sönmez, Türkiye’de her iki diyabetli bireyden birinin hastalığ...