Vahit KOÇ (BHA)
Belediye Başkanı Erhan Kılıç, sürdürülebilir bir çevre konusunda farkındalık yaratacak çalışmalara büyük önem verdiklerini söyledi.
Buca Belediyesi, 5-10 Haziran Çevre Haftası kapsamında çeşitli etkinlikler düzenledi. Şehit Ümit Başaran İlkokulu’nda hafta boyunca geri dönüştürülebilir atık getiren öğrencilere küçük armağanlar verildi. Buca Belediyesi önünde ise Çınar Anaokulları, Buca Akşemsettin İlkokulu, Şehit Astsubay Ümit Başaran İlkokulu öğrencilerinin katılımıyla Çevre Haftası Etkinliği gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında öğrencilerin halk oyunları ve tiyatro gösterisi ile koro dinletisi izleyenlerden büyük alkış aldı. Miniklerin geri dönüştürülebilir malzemelerle hazırladıkları defile ise görülmeye değerdi. Açılan stantlarda çevre koruma ve atık yönetimi ile ilgili bilgi sahibi olan vatandaşlara getirdikleri atık malzemelerin karşılığında bez çanta ve deterjan verildi. Etkinliklerin 10 Haziran Cumartesi günü saat 13.00’te Buca Belediyesi Tenis Kulübü’nde “Bir Umut Var” adlı müzikli çocuk oyunu ile sona ereceği belirtildi.
FARKINDALIK ÖNEMLİ
Buca Belediye Başkanı Erhan Kılıç, sürdürülebilir bir çevre yaratmanın ö...