Memleket Partisi Genel Başkanı Muharrem İnce Adıyaman Merkezde enkaz çalışmalarını milletin yaptığını söyleyerek ‘116 saattir burada devlet yok’ dedi. Depremin gerçekleştiği ilk gün Adıyaman’ın Gölbaşı ilçesinde görevlendirilen ve hala oradaki çalışmaları koordine eden Tokat Valisi Numan Hatipoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile ‘Adıyaman’da devlet yok’ söylemlerine tepki gösterdi.
Hüseyin KÖMÜR - TOKAT - Birlik Haber Ajansı (BHA)
Kendi Youtube kanalından bir video paylaşan Muharrem İnce, “Depremin üzerinden 116 saat geçti. Şu anda Adıyaman Merkez'deyiz, burada enkazda kardeşlerimiz var. Ailenin yakınlarıyla görüştüm, 116 saattir burada devlet yok dediler. Kimse kusura bakmasın, vinçlerin hepsi buradaki insanların akrabalarının vinçleri. İnsanlar Bursa'da akrabalarından getirmiş vinci” dedi.
“EMEKLER VE ÇABALAR YOK SAY...