Vali Numan Hatipoğlu, kaymakam olma hayali ile engelleri aşan Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Kamu Yönetimi bölümü 3. sınıf öğrencisi Esma Bezgin'i makamında konuk etti.
Vali Numan Hatipoğlu, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü’nde Esma Bezgin ile ilgili basında yer alan “Kaymakamlık Hayali İle Engelleri Aşıyor” adlı haberleri takip ettiğini belirten Vali Hatipoğlu, Esma Bezgin’e başarılar diledi.
Vali Hatipoğlu, “Kızımızın hayalinin kaymakamlık olduğunu öğrendim. Kendisini Valiliğimizde misafir etmek istedim. Bu azim ve kararlılıkla inşallah birçok engeli kaldırır.” dedi.
Ülkemizin son 20 yılda sosyal hizmet alanında ve engellilerin hayata katılması anlamında bir devrim yaşadığını kaydeden Vali Hatipoğlu, “Bu devrim de bizim ülkemizi uluslararası normların çok üstüne taşıma noktasındaki azmimizle birlikte devam e...