BEYPAZARI (BH)-Yaşar TONBAK- Ülkemizin bazı bölgelerinde görülen Şap hastalığına karşı Beypazarı İlçesinde aşılama çalışmaları sürüyor. İlçe Tarım Orman Müdürlüğü yetkilileri, Beypazarı İlçesinde şap hastalığı nedeniyle büyükbaş hayvanlarda aşılama çalışmasının sürdüğünü ve hafta sonu da süreceği kaydedildi. İlçe Tarım Orman Müdürlüğü, şap hastalığının belirtileri konusunda şunları aktardı: Sığırlarda ateş, iştahsızlık, depresyon ve süt veriminde azalma ilk klinik bulgulardır. En önemli belirtisinin de 24 saat içerisinde hayvanlarda salya akışı başlar. İlçede herhangi bir hastalık bulgusuna rastlanmadığı ancak, tedbirlerinde elden bırakılmaması için aşılamanın sürdüğü kaydedildi. Açılanan büyükbaş hayvan sayısının 16 bini geçtiği kaydedildi. (Birlik Haber Ajansı-BHA)