Aydın Efeler ilçesi Ovaeymir Mahallesi 1327 Sokak’ta yaşayan vatandaşlar, alt yapı ve oturdukları sokakta yol olmamasından şikayetçi. Vatandaşlardan Yıldız Çıtacı, “Türkiye yüzüncü yılını yaşarken biz burada pislik içerinde yaşıyoruz. Sayın Özlem Çerçioğlu gelsin bizim halimizi görsün” dedi.     Mehmet Aydın - AYDIN - Birlik Haber Ajansı (BHA)     Ovaeymir Mahallesi’nde yaşayan vatandaşlar CHP’li Belediye Başkanlarının yıllardır seslerini duymazdan geldiğini belirtirken, özellikle Cumhuriyet Halk Partisi Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’na seslenmek istediklerini ifade ettiler.   “ÖZLEM HANIM GELSİN GÖRSÜN HALİMİZİ”   Yaklaşık 17 yıldır Ovaeymir Mahallesinde ikamet eden Yıldız Çıtacı, “Gitmediğimiz yer söylemediğimiz insan kalmadı. Valiliğe kadar gittik. Adresimiz yok, yolumuz yok, kanalizasyon yok. Bütün çocuklarımız hasta. Yaz kış böyle ba...