RECEP TAYYİP ERDOĞAN BULVARI TRAFİĞE AÇILDI Başkan Bilgin, “3 GİDİŞ VE 3 GELİŞ ŞEKLİNDE HAYATA GEÇİRDİĞİMİZ PROJEDE, ALT VE ÜST YAPI ÇALIŞMALARIMIZI DA TAMAMLADIK” DEDİ. Sivas Belediyesi tarafından şehir trafiğini rahatlatmak amacıyla yapımına başlanan Recep Tayyip Erdoğan Bulvarı’nın ikinci etabı da tamamlanarak araç ve yaya trafiğe açıldı. Belediye Başkanı Hilmi Bilgin, bulvarda tamamlanan çalışmaları yerinde inceleyerek projede emeği geçen Belediye ekiplerine teşekkür etti. Sivas Cumhuriyet Üniversitesi’ne ulaşımı daha kısa, kolay ve konforlu bir hale getirecek olan bulvar, 70 metre genişlik ve 3 bin 800 metre uzunluğa sahip. Yürüyüş ve bisiklet yollarının da bulunduğu projeyi; peyzaj düzenlemeleri, ağaçlandırma çalışması ve modern aydınlatma unsurları süslüyor. “GÜNÜMÜZÜN VE GELECEĞİN İHTİYAÇLARINA ÇÖZÜM ÜRETİYORUZ” Bulvardaki ilk araç s...