31 yıldır Selçikler Belediye Başkanlığını yapan Osman Çakar belediye olarak yaptığı çalışmalar hakkında bilgi verdi. Başkan Çakan "Yapamayacağım hiçbir hizmeti vaat etmedim" Sivaslı ilçesinin Selçikler Belediyesinin 31 yıllık başkanı Osman Çakar “Tabiat olarak güzel burada turunçgiller dışında her türlü meyve sebze yetişir bundan olayı da Uşağımızı, Çivril’imizi , Karahallı’mızı , Ulubey pazarlarını Selçiklerimizin mahsulleriyle vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını gideriyoruz. Topraklarımız verimli, insanlarımız samimi sevecen bir toplumuz. Kasabamız 1992 de kasaba oldu. 1992’den bu yana vatandaşın oyu ve desteği ile bu makama geldik. Onlar bana alıştı ben onlara alıştım onların istediği benim için bir emirdir ne istedilerse Allah’ın izni ile hepsini yaptık. ‘’ ifadeleri ile Selçikleri anlattı. Kahra...