TOPLAM 200 KİŞİ; SORU, TALEP, ÖNERİ VE ŞİKAYETİNİ DİLE GETİRDİ
Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu tarafından “Şehitkamil’de Gönül Sohbetleri” adı altında başlatılan program kapsamında 200 kişi; soru, talep, öneri ve şikayetlerini dile getirdi. Başkan Fadıloğlu, kendisine yöneltilen tüm talep, öneri ve şikayetlerin kendileri açısından çok önemli olduğunu vurguladı.
Katılımcı, paylaşımcı, tutarlı, sorumlu, şeffaf, hesap verebilir ve adil bir yaklaşımla halkın ihtiyaç ve taleplerini dikkate alan yönetim anlayışıyla çalıştıklarını kaydeden Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, “Şehitkamil’de Gönül Sohbetleri” adıyla düzenlediği programda 200 vatandaşı konuk etti.
Dülük Tabiat Parkı içerisinde bulunan Göl Kafe Restoran’da gerçekleştirilen etkinliğe, farklı yaş aralığındaki 100 çift katıldı. Herkesi tek tek dinleyen Şehitkamil Belediye Başka...