ANKARA-BHA
Sağlık turizmi alanında dünya çapında adından söz ettiren Türkiye, bu alandaki küresel etkisini artıracak yeni bir adım attı. Sağlık Bakanlığı ile Kültür ve Turizm Bakanlığı arasında "Uluslararası Sağlık Turizmi Alanında İş birliği Protokolü" imzalandı. Protokol, hem tanıtım faaliyetlerinin güçlendirilmesini hem de kalite standartlarının artırılmasını hedefliyor.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, imza töreninde yaptığı konuşmada, Türkiye'nin "Koruyan, Geliştiren ve Üreten Sağlık" vizyonu doğrultusunda attığı adımlarla, sağlık alanında önemli bir konuma geldiğini vurguladı.
“Sağlık turizmi alanında ülkemizin marka değerini, tanınırlığını ve hizmet kapasitesini yükseltiyoruz. Sağlık altyapımız, erişilebilir hizmet sistemimiz ve nitelikli hekim kadromuz sayesinde bu başarıyı sürdürülebilir hale getiriyoruz,” ifadelerini kullanan Memişoğlu, iş birliğinin "HealthTürkiye" markası altında yürütülecek faaliyetlerle daha da pekişeceğini dile getirdi.