Gürpınar Belediyesi tarafından yeni neslin çevre konusuna daha bilinçli ve duyarlı olması amacıyla okullarda sıfır atık eğitimlerine başlandı.
Basın Bülteni
30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü dolayısıyla Sıfır Atık ve İklim Değişikliği Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından Mehmet Akif Ersoy İlkokulu’nda öğrenim gören öğrencilere sıfır atık ve çevre eğitimi verildi.
Belirlenen program kapsamında her hafta farklı okul öğrencilerine verilecek eğitimde geri kazanım, su kirliliği, hava kirliliği, iklim değişikliği, enerji tasarrufu ve alınması gereken önlemler gibi birçok konuda bilgilendirme yapıldı.
Bir taraftan atıkların ayrı ayrı toplanarak geri dönüşümünü sağlayan Gürpınar Belediyesi, eğitim ve bilinçlendirme faaliyetleriyle de çevre ve iklim değişikliği konusunda farkındalık oluşturuyor.
Sıfır atık eğitimi ile çocuklara hem çevre bilinci kazandı...