Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı; “Muhtarlarımız, vatandaşlarımızın devlet ile buluştuğu ilk basamaktır”dedi.
YOĞUN BİR YAZ GEÇİRDİK
Kırıkkale Belediye Başkanı Mehmet Saygılı, Kırıkkale Şehir Merkezinde görev yapan muhtarlar ile akşam yemeğinde bir araya geldi. Yapılan çalışmaların değerlendirilip, muhtarların istek ve şikayetlerinin alındığı toplantıda konuşan Başkan Saygılı, Belediye olarak yoğun bir yılı geride bıraktıklarını, Etiler Köprülü Kavşağın tamamlanarak açıldığını, şehir merkezinde 130 bin tonun üzerinde asfalt atıldığını söyledi.
DIŞ KAYNAKLAR İLE YATIRIMLARI HAYATA GEÇİRDİK
Başkan Saygılı, yapılan yatırımların büyük bir bölümünün belediye sağlanan dış kaynaklar ile yapıldığını belirterek “Etiler Köprülü Kavşağın bugün yapılmak istense maliyetinin 200 Trilyon. Parklarımız yapıldı, Etiler- Sanayi, Yenimahalle – Çalılıöz, Bahçelievler, maha...