ANKARA-BHA
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, 12 yıllık zorunlu eğitim sistemine dair süregelen tartışmalara ilişkin değerlendirmelerde bulundu. TBMM'de düzenlenen AK Parti Grup Toplantısı öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Tekin, kamuoyundaki görüş ve eleştirileri dikkatle takip ettiklerini söyledi.
Liselerin eğitim süresiyle ilgili bir düzenleme olup olmadığı yönündeki soruya yanıt veren Tekin, eğitim sistemine dair kamuoyunun fikir üretmesini olumlu bulduğunu belirterek, "İyi şeyler tartışılsın, konuşulsun. Eğer toplumda bir talep oluşursa biz de bunu dikkate alır, gerekli adımları atarız" dedi.
“Yıl Sonunda Değerlendirme Yapılacak”
Zorunlu eğitimin süresiyle ilgili tartışmaların yalnızca Türkiye’de değil, uluslararası platformlarda da gündeme geldiğini vurgulayan Tekin, "12 yıllık zorunlu eğitimle ilgili bazı olumsuz alanların ortaya çıktığı dile getiriliyor. Şimdilik biz sadece izliyoruz. Yıl sonunda bu konuyu kendi içimizde değ...