Kdz. Ereğli Belediyesi, depremden sonra ilk gün 4, ikinci gün 4 ve bugünde 2 tırı daha yardım malzemeleriyle birlikte deprem bölgesine ulaştırmak üzere yola çıkardı. Başkan Halil Posbıyık, akşam saatlerinde 20 bin yağmurluk, yorgan, halı ve battaniyeden oluşan 2 tırın daha Düzce’den yola çıkacağını belirterek; “14 milyon insanımızın etkilendiği, binlerce vatandaşımızı kaybettiğimiz 10 ildeki depremzedelerimizin yardımına koşan halkımıza şükranlarımı sunuyorum. Yardımları bölgeye ulaştırmak için bize tırlarını gönderen hemşehrilerime de teşekkür ediyorum” dedi. Kdz. Ereğli halkı, deprem bölgesindeki vatandaşlara ulaştırılmak üzere Kdz. Ereğli Belediyesi tarafından başlatılan yardım kampanyasına verdiği destek sonrası 10’uncu tır depremzedelere ulaştırılmak üzere yola çıktı. Yardım kampanyasını bizzat koordine eden Belediye Başkanı Halil Posbıyık,...