Soğuk ve yağışlı havalar yüzünü göstermeye başladı. Havaların soğumasıyla beraber doğalgaza zam yapılmasının yanı sıra kömür, odun, ve tüp fiyatları da son aylarda üç katına yakın arttı. Konu hakkında düşüncelerini dile getiren esnaf Ahmet Kırık; ”Kömür ve odun yakmak lüks hale geldi” ifadelerine yer verdi.
Konuyla ilgili bilgi veren Esnaf Ahmet Kırık; "Odunlar bize yıkılan evlerden toplanıp getiriliyor. Birden çok odun çeşidimiz var örneğin çam 40 meşe ise 60 TL’ye geliyor. Fiyatlar genel olarak pahalı vatandaşların da alım gücü az olduğu alım gücü düşüyor bu da ister istemez bizim de ekonomimizi zorluyor. Kastamonu’da doğalgaz ağırlıklı olduğu için kömür, odun ve tüp oranlarında azalma meydana geldi .Ben aslında bu işi hobi olarak yapıyorum geçimime hiçbir katkı sağlamıyor. İki tane çocuğum var masrafları da çok zor hiçbir şekilde karşılamıyor” dedi.
Konuşmasında kömürün...