Malatya Büyükşehir Belediyesi 7-11 Kasım 2022 tarihleri arasında Türkiye Belediyeler Birliği ile birlikte periyodik olarak gerçekleştirmiş olduğu hizmet içi eğitim programlarından biri daha sona gerdi. 2022 yılı hizmet içi eğitim programı kapsamında bir hafta süreyle Sanat Merkezi Konferans Salonu’nda personelin hizmet kalitesinin daha da yükseltilmesi için düzenlenen hizmet için eğitim çalışmaları Kişisel İmaj ve Diksiyon, Beden Dili Çalışmaları ile Öfke ve Stres Kontrolü hakkında, katılımcılara verilen bilgilerle sona erdi. 7 Kasım Pazartesi günü başlayan eğitim programı kapsamında uzmanlar tarafından gruplar halinde ayrı ayrı konularda oturumlar düzenlendi. Büyükşehir Belediyesi, Belediyeye bağlı kuruluş ve iştirakleri ile İlçe Belediye Personellerinin katıldığı eğitim programında, ilk gün Eğitimci Büşra Soylu tarafından sabah oturumunda “Etkili İletişim ve...